Thursday, October 28, 2010

Be My Barbie

 Hari Rabu hari tu keluar jalan-jalan dengan Sya dan C-la. Kami pergi PVJ. Pergi Sogo dan singgah sekejap di booth Revlon. Minta C-la belanja eyeshadow ni (for my birthday present..yeay!!)..Rp 40,000 = RM15.00. Kalau kat Malaysia lagi mahal. Tak silap dalam RM 29.00.

Revlon|perle luxurious eyeshadow in Black Galaxy

Dah lama nak eyeshadow warna hitam..akhirnya dpt. Thank you, C-la! and thank you Allah..tapi rasa macam membazir lak..apa aku nak jawab dalam kubur nanti? Ke mana aku gunakan harta yang Allah pinjamkan? huwaarghh...taknak pikir, boleh ke?huhu...

Besok paginya, Cla bawa pergi klinik. Siang tu, sambil-sambil tunggu konsulen rasa bosan. Sebelah ada Kak Mai..apa lagi..
"Kak Mai, jom kita main makeup-makeup" ;p
Kak Mai pun layan je..hehe..lagi la aku suka..


Smoky eyes effect -
cubaan Wnie untuk interframe tak berjaya
By the way, me and my classmates are having our very first pajama party this weekend. Tak sabar nak main makeup-makeup!

p/s: Aku jalan-jalan kat shopping mall pakai baju kurung..hee~

2 comments:

Asielah said...

jgn la eza, terasa berslh aku yg beli lg bnyk brg haritu. hihuhihu...~ :p

en.mokhtar said...

hahahaha....t'gelak aku...ye2..xpe2
ak dh wat wasiat dh..makeup sume ak hendaklah dilelong dan hasilnya sedekah kt masjid fkg..huhuhu