Friday, March 16, 2012

Ides of March #2

Hari ulang tahun aku telah berlalu.. 


Aku catat di sini ucapan ulang tahun dari keluarga & sahabat..





From my best friend who taught me, 'No fight is worth our friendship'

Happy Birthday, girl! Semoga pjg umur dan murah rezeki. Amin :) have a blast one kay? 
Selamat hari jadi ana! Ko dah 26! Aiyo0o! Hehe. May all ur dreams c0me true! Muahxx.


From my other best friend who never too far away..and my best neighbour ever!
happy 26th birthday!!!!!!! xoxo~~~ ^_^
Salam dear Eza, happy 26th birthday..may Allah bless u..hope u will always happy throughout ur life n able to achieve what u r aiming for.. xoxo.. luv u alwys ;-)



Kami sentiasa cari peluang untuk spend time together. And I'm very glad we're friends..


From my favourite cousin - selalu sahaja kata-katanya bertepatan pada masa aku dalam kesusahan. Kami jarang bersua, tapi dia selalu sahaja faham aku 
salam ana, happy birthday  semoga sentiasa dalam rahmat dan keampunan Allah swt..tak sabar nak jumpa ana..hehe.. 


Ini dari kawan pertama aku di tadika. Dan waktu kami darjah 1, kami kena tulis sebuah karangan pendek bertajuk, 'Kawan baik saya' dan dia cakap nama saya panjang sangat ;p
Hoi bukanke hari ni bday kauuu...happy bdayyy!!!! Aku yakin btol. Akaka sbb aku tak pnah lupe 


Disebabkan aku sengaja tak bagi orang lain conteng 'wall FB' terpaksa dua kawan ini menumpang komen di status FB aku. Saja gatal.


From a good friend - yang mengajar aku agar jangan berputus asa dan tetap kuat. Seorang yang sangat tabah dan penyabar. Dia mengajar aku supaya tak mengapa sering melafazkan kata 'cinta'.
 Ezaaaaa I loveeee! Ure 26 nowwww! Yeyyy much much love love dr iwanieeeeee! Yeye! 
dan dia juga pandai, tak dapat conteng wall aku, dia tag aku di statusnya
selamat hari lahir =) semoga ko slalu shat, slalu kuat, slalu happy kat sna. rindu ko sgt2. ak slalu doakan ko, semua yg terbaik utk ko.. cant wait to see u again.. 


Sahabat yang jauh di Sabah - I always found her words are always soothing - Kami berkongsi kegemaran kami terhadap budaya Jepun yg sama. 
eza, nape xleh comment kt ur page? btw, hepi hepi hepi hepi hepi hepi hepi hepi hepi hepi bday;)) 


Dari sahabat yang suka menyanyi seperti aku..dan sangat pemurah 
Anaaaaa! Happy birthday lovely! May Allah bless you all the time.


Dari Abang yang telah banyak berkorban untuk aku
Askm. Happy Birthday.



Dari sahabat yang tlh banyak bersabar dengan kerenah aku
Salam. My dearie Eza, slamat hr jadi ke 26. Smoga Allah kurniakan nikmat iman, cinta pdNya, kekal dalam iman, mudah urusan dunia, mdh grad, mudah keje, mudah bertmu jodoh. Aku call ko tp xde jwpn. ko nak hadiah ap? meh aku pos kn.huhu
Sori, aku dalam toilet time ko call..huhu


Dari teman rapat yang kami kongsi kegemaran yg sama. Aku  tak pernah bagi tahu dia, tapi aku terharu sangat waktu dia minta aku jadi pengapit dia bila dia kahwin nanti. Mata aku bergenang dah time tu..haha
Eza, happy bufday! Hahaha..sory lbt. Busy study group.Hehehe


Dari sahabat yang suka gigit tangan orang - a way of affection? hehe..dia sentiasa belajar untuk menjadi yang terbaik untuk dunia akhir
Salam. eza syg....the year passes by so fast! I pray that Allaaah will always keep u safe, in a state of patience and high imaan. n may Allaaah ease all of ur affairs my dearest.


Dari kakak ipar - my inspiration. Setiap kali aku lihat dia, aku berfikir, "Aku mahu menjadi seperti dia!' Dia kenal aku sejak kecil. Segala buruk dan baik dari aku. 
Happy birthday. May ur life full of happiness. Ameen.


Dari sahabat yang pernah jadi pelakon terbaik KL..hehe..membuka mata aku yang dunia adalah lebih dari apa yang aku pernah lihat..
Eza hanna~ happy birthday..hehe i nk bg surprise kat u nnt~ hehe i lapp u~
apa lar agaknya surprise dia


Dari Bonda tersayang. Aku bersyukur yang Allah memberikan aku peluang kedua - menjadi anak yang lebih baik.
Askum. Selamat menyambut hari lahir, semuga Allah sentiasa memberi pimpinan dan hidayah dalam setiap  ruang kehidupan, tabah dan sabar menghadapi ujian Allah hidup di dunia yg sementaraini, dipanjangkan umur dgn amalan soleh, dimurahkan rezeki yg berkat, dipermudahkan Allah dalam mencapai cita-cita dgn kejayaan yg cemerlang dan dipermudahkan jodoh yg soleh lg bertakwa. Amin!

Airmataku tak tertahan bila baca sms ini.


Dari abang aku yang banyak berjasa..
Salam. Selamat hari lahir. semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki.


Dari adik kawan aku yang comel,
kak ezaa epy beday, mekap elin bila balik mesia nnt ya :) 


Ada juga dari tiga teman rapat di kelas..
happy birthday Eza Norhanna Mokhtar 
 happy bday Eza Norhanna Mokhtar! =D 
 Eza! happy bday too! agree with nuny! =) 


I'm so blessed to have these people in my life..Thank you Allah memberi aku untuk hidup lebih lama dan moga ia tak menjadi sia-sia.


Tak rasa nak celebrate birthday tahun ini. Biarlah ia berlalu seperti hari-hari yang biasa..makan piza pun tak habis  



2 comments:

Rehan Who said...

i dont celebrate birthdays, ana. i mean, what's there to celebrate for? amal belum cukup, jasa belum berbalas, cita-cita belum tercapai, niat belum terlaksana. apa yang nak diraikan? nyawa makin hampir ke penghujung. itu yang perl ingat, bukan berapa lama dah ada di dunia.

tp itu pada yan la. lain orang lain pendapat :)

Fid"s said...

👍👍